Historia Covid-19 - PulsoCare 


 Informacje 
Domowa Opieka Medyczna.

To program, w którym zdalnie monitorujemy parametry życiowe Pacjentów z COVID-19 leczonych w domu.
Domowa Opieka Medyczna pozwala zmniejszyć zagrożenie zbyt późnego dostrzeżenia, że Twój stan zdrowia się pogarsza. Bardzo ważne jest, aby regularnie wykonywać pomiary, a system PulsoCare będzie monitorował Twoje wyniki i reagował na ich zmiany.

W razie niepokojących wyników zadzwoni do Ciebie konsultant i jeśli będzie taka potrzeba umówi konsultację telemedyczną z lekarzem.
Jak wykonywać pomiary:
Przeczytaj przed pierwszym pomiarem
  • pomiary wykonuj po kilku minutach odpoczynku
  • przed wykonaniem pomiarów umyj ręce
  • pomiary wykonuj w pozycji siedzącej
  • podczas korzystania z pulsoksymetru, nie możesz mieć pomalowanych paznokci
Czym jest saturacja    
  • Saturacja to nasycenie krwi tlenem
  • U osób zdrowych prawidłowa saturacja wynosi ok. 95-100%.
INFOLINIE:
  1. Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590  Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zakażenia koronawirusem, kwarantanną, czy izolacją? Skontaktuj się z Telefoniczną Informacją Pacjenta, gdzie uzyskasz szczegółowe informacje.
  2. Infolinia Techniczna: 790 544 988 Masz problem z instalacją lub działaniem aplikacji PulsoCare? Zadzwoń na Infolinię Techniczną.
  3. Infolinia Domowej Opieki Medycznej: 227 353 940  Infolinia do zdalnego monitorowania pacjentów z COVID-19 w ramach programu Domowa Opieka Medyczna. Zadzwoń, jeśli miałeś lekarską poradę telemedyczną i nie otrzymałeś skierowania lub recepta została błędnie wystawiona, lub chcesz skorzystać z bezpłatnej porady psychologa. Godziny pracy infolinii: 24/7.